Гарантії
На весь товар, куплений в інтернет-магазині Laterem поширюється дія закону « Про захист прав споживача ».
Вся продукція, представлена в магазині, має офіційну гарантію від виробника. Безкоштовне гарантійне обслуговування надається в авторизованих сервісних центрах протягом терміну, зазначеного в документах на товар.
Підставою для гарантійного ремонту служать правильно заповнений гарантійний талон і чек. При їх відсутності сервісний центр може відмовити в безкоштовному гарантійному ремонті. Крім того, відмовити в гарантії можуть:
- при недотриманні покупцем вимог виробника, зазначених в гарантійному документі або правил експлуатації, вказаних в інструкції
- після самостійного ремонту
- в разі розбирання виробу, внесення змін в його конструкцію і інших втручань, не передбачених інструкцією
- при недбалому зберіганні або транспортуванні власником.
При цьому, згідно з п. 3 ст. 4 Закону України «Про захист прав споживача» перед початком експлуатації покупець зобов'язаний ознайомитися з інструкцією і правилами експлуатації купленого виробу.
Повернення
Якщо при отриманні ви виявили, що товар не відповідає зазначеному в замовленні, вам не подобається зовнішній вигляд або виявилися видимі дефекти, відразу повертайте замовлення кур'єру. Ми обов'язково його замінимо.
Якщо якісний (робочий, без дефектів) товар з якихось причин не підійшов, його можна обміняти або повернути в магазин протягом 14 днів з дня покупки. Для цього повинні бути дотримані кілька умов:
- Товаром не користувалися. Не видно механічних пошкоджень, слідів використання, розкриття, попадання на упаковку або всередину вироби води. Немає потертостей, подряпин, відколів.
- Збережений товарний вид. Товар повністю укомплектований, на ньому збереглися всі ярлики, наклейки, заводське маркування, інструкції. Упаковка не ушкоджена.
- Є всі документи на товар. Збереглися гарантійний талон, квитанція або товарний чек, що підтверджують покупку.
Для оформлення повернення необхідно написати заяву, в якій вказати причину повернення, форму - заміна або повернення грошей, дані про покупця - серія та номер паспорта, ідентифікаційний код, дані про товар - найменування, серійний номер, дату і вартість продажу.
Якщо товар не працює, обміняти його або повернути можна тільки після отримання висновку з сервісного центру про заводський брак або неможливості гарантійного ремонту.